Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходитимуть в Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень. Відповідні зміни стали можливі завдяки змінам внесеним в постанову КМУ № 411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я” від 25 квітня 2018 року. У разі наявності в пацієнта Viber повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв'язку. У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС. Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію. Про це також додатково проінформуємо.
Якщо пацієнт не має телефону?
Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку. При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта “за документами” лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження. Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.
Starting February 20, 2025, Patients Will Receive Messages from the EHR System via Viber
Starting February 20, 2025, messages from the Electronic Health Record System (EHR) containing confirmation codes, e-prescription numbers, or e-referral details will be sent via Viber. SMS will remain a guaranteed delivery channel for such messages. These changes became possible due to amendments to the Cabinet of Ministers of Ukraine Resolution No. 411, "Some Issues of the Electronic Health Record System," dated April 25, 2018.
If a patient has Viber, messages from the EHR system will be sent primarily through this channel. If the patient does not have Viber, they will receive an SMS instead. The next stage of message delivery from the EHR system will be through push notifications via the Diia app, with further updates to be provided.
What if a patient does not have a phone?
Patients without a phone will still be able to receive an information slip. When registering a patient in the electronic health system without a phone number and with "by documents" authentication, the doctor will generate an e-prescription or e-referral and print an information slip containing the same details, including a confirmation code.
For patients authenticated through another person (such as children under 14 or legally incapacitated individuals), messages will be sent to a parent or legal representative.