Ще один крок до міжнародного академічного партнерства: Університетом налагоджена співпраця з Фізіопедією на всіх рівнях реалізації освітньо₋професійної програми «Фізична терапія, ерготерапія»

13 травня 2025
929

Приємно відчувати себе дотичним до передових світових технологій, мати можливість оцінити свій рівень знань і ґрунтовно збагатити їх досвідом прогресивних реабілітаційних практик та методик.

Міжнародна освітня онлайн-платформа Physiopedia (Фізіопедія) ₋ потужний інформаційний ресурс для фахівця фізичної терапії, ерготерапії та реабілітації і водночас чудовий приклад дієвості глобальної ініціативи в навчальному процесі спрямованої на підвищення якості освіти та підготовки до  клінічної практики. Це великий інформаційний доробок базових знань, клінічних керівництв, навчальних матеріалів на єдиній платформі, визнаній Всесвітньою конфедерацією фізичної терапії (WCPT) у співдружності з ВООЗ.

Університетом налагоджена співпраця з Фізіопедією на всіх рівнях реалізації освітньо₋професійної програми Фізична терапія, ерготерапія.

Наші студенти отримують доступ до актуальних матеріалів, які інтегруються у навчальні дисципліни. Через онлайн-курси платформи вони опановують новітні підходи в реабілітації та вчяться клінічному мисленню. Забезпечений партнерською співпрацею адміністрації Університету з Міжнародною освітньою онлайн-платформою Physiopedia зручний і безкоштовний доступ до ресурсу дав можливість залучити в користувачі усіх здобувачів додипломної освіти за спеціальністю  227 Фізична терапія, ерготерапія. Маємо досвідчених порадників у користуванні застосунком серед працівників бібліотеки Університету та дякуємо за їх успішне  і дієве наставництво при реєстрації, ознайомленні і роботі з програмами та фахові тренінги для користувачів на потужностях оргтехніки підрозділу забезпеченого вільним доступом до мережі INTERNET. Поряд з тим, гарантована і нормативно упорядкована в Університеті можливість визнання знань отриманих в неформальній освіті, шляхом зарахування їх в межах вивчення основних та вибіркових освітніх компонентів за тематичною відповідністю є гарним, дієвим і свідомим стимулом до роботи студентів із матеріалами Фізіопедії. (Вибіркові результати успішної співпраці відображені на доданих світлинах.)

Викладачі кафедри також є активними користувачами онлайн₋платформи і проходять сертифіковані тренінги на її базі, що дозволяє бути обізнаними з сучасними науковими досягненнями, міжнародними стандартами, шкалами та класифікаторами і впроваджувати їх у навчальний процес. 

Онлайн-платформа Physiopedia зарекомендувала себе надійним гарантом встановлення  та напрацювання контактів з іншими освітніми закладами та дослідницькими групами з метою спільних публікацій, конференцій і обміну досвідом.

Перспективи розвитку співпраці вбачаємо в розширенні інтеграції ресурсів Physiopedia в програми післядипломної освіти та запровадженні тренінгів для практикуючих фізичних реабілітологів та ерготерапевтів у співпраці з українськими професійними асоціаціями та міжнародними партнерами. Університетська наукова спільнота зацікавлена приєднатися до глобальних ініціатив, таких як Translating Knowledge Project, де українські фахівці долучаються до перекладу матеріалів та поширення доказової практики.

Співпраця з «Фізіопедією» – це крок до міжнародного академічного партнерства, це нові можливості для професійного зростання, для розвитку науки та підвищення якості реабілітаційної допомоги в Україні.

Прес-служба Полтавського державного медичного університету

Another step towards international academic partnership: The University has established cooperation with Physiopedia at all levels of the educational and professional program “Physical Therapy, Occupational Therapy”

It's nice to be in touch with the world's advanced technologies, to be able to assess your level of knowledge and thoroughly enrich it with the experience of progressive rehabilitation practices and techniques.

The international online educational platform Physiopedia is a powerful information resource for specialists in physical therapy, occupational therapy and rehabilitation and at the same time an excellent example of the effectiveness of a global initiative in the educational process aimed at improving the quality of education and preparation for clinical practice. This is a large information heritage of basic knowledge, clinical guidelines, educational materials on a single platform recognized by the World Confederation of Physical Therapy (WCPT) in cooperation with the WHO.

The University has established cooperation with Physiopedia at all levels of the educational and professional program Physical Therapy, Occupational Therapy.

Our students have access to up-to-date materials that are integrated into their academic disciplines. Through the platform's online courses, they master the latest approaches in rehabilitation and learn clinical thinking. Provided by the partnership of the University administration with the International Educational Online Platform Physiopedia, convenient and free access to the resource made it possible to attract all applicants for undergraduate education in the specialty 227 Physical Therapy, Occupational Therapy. We have experienced advisers in using the application among the staff of the University Library and thank them for their successful and effective mentoring during registration, familiarization and work with the programs and professional trainings for users at the office equipment of the unit provided with free access to the INTERNET. At the same time, the guaranteed and normatively regulated possibility of recognizing knowledge gained in non-formal education by crediting them as part of the study of basic and elective educational components according to thematic relevance is a good, effective and conscious incentive for students to work with the materials of Physiopedia. (Selective results of successful cooperation are shown in the attached photos.)

The department's faculty members are also active users of the online platform and undergo certified trainings on its basis, which allows them to be aware of modern scientific achievements, international standards, scales and classifiers and implement them in the educational process.

The Physiopedia online platform has proven to be a reliable guarantor of establishing and developing contacts with other educational institutions and research groups for the purpose of joint publications, conferences and exchange of experience.

We see the prospects for the development of cooperation in expanding the integration of Physiopedia resources into postgraduate education programs and introducing trainings for practicing physical rehabilitologists and occupational therapists in cooperation with Ukrainian professional associations and international partners. The university research community is interested in joining global initiatives, such as the Translating Knowledge Project, where Ukrainian experts are involved in the translation of materials and dissemination of evidence-based practice.

Cooperation with Physiopedics is a step towards international academic partnership, new opportunities for professional growth, for the development of science and improving the quality of rehabilitation care in Ukraine.

Press Service of Poltava State Medical University