Психологічний тренінг для викладачів ПДМУ: «Емоційна стійкість та професійне здоров’я» як простір підтримки і ресурсу

12 травня 2025
226

9 травня 2025 року в Навчально-науковому центрі ментального здоров’я для науково-педагогічних працівників кафедри педіатрії №1 та неонатології ПДМУ відбувся психологічний тренінг на тему «Емоційна стійкість та професійне здоров’я викладача». Захід був спрямований на підвищення обізнаності щодо емоційного вигорання, розвиток навичок саморегуляції та підтримку професійного благополуччя освітян.

У камерній атмосфері та колі однодумців ми присвятили час дослідженню власного емоційного стану за допомогою «Колеса балансу», знайомству з техніками самодопомоги, зокрема дихальною вправою «Стоп-пауза» та візуалізацією «Якір спокою». Також учасники мали змогу попрактикувати ефективну комунікацію в складних ситуаціях і, найголовніше, — поділитися власними ресурсами, які допомагають залишатися стійкими навіть у непрості часи.

Особливу глибину та осмисленість заходу додали сенси від «СенсоТеки Тияк»:

«Близькість стає більшою там, де ми її цінуємо. Як відчувають свою цінність ті, хто поруч із тобою?»

«Мудрість — це вибір любові та розуміння там, де інші обирають злість і знецінення. Саме сьогодні — час для твоєї мудрості.»

Учасники активно залучалися до практичних завдань і обговорень, проявляючи відкритість, професіоналізм та щиру готовність дбати про своє психоемоційне здоров’я.

Щиро дякуємо всім за присутність, підтримку і щиру участь!

Прес-служба Полтавського державного медичного університету

Psychological training for PSMU academics: “Emotional stability and professional health” as a space of support and resource

On May 9, 2025, a psychological training on “Emotional Resilience and Professional Health of a Teacher” was held at the Mental Health Education and Research Center for the academic staff of the Department of Pediatrics No. 1 and Neonatology of PSMU. The event was aimed at raising awareness of emotional burnout, developing self-regulation skills and supporting the professional well-being of educators.

In an intimate atmosphere and in a circle of like-minded people, we spent time exploring our own emotional state with the help of the Balance Wheel, learning self-help techniques, including the Stop Pause breathing exercise and the Calm Anchor visualization. Participants also had the opportunity to practice effective communication in difficult situations and, most importantly, to share their own resources that help them remain resilient even in difficult times.

The senses from SensoTeka HowAreYou added special depth and meaningfulness to the event:

“Intimacy becomes greater where we value it. How do those around you feel their value?”

“Wisdom is the choice of love and understanding where others choose anger and devaluation. Today is the time for your wisdom.”

The participants were actively involved in practical tasks and discussions, showing openness, professionalism and a sincere willingness to take care of their psycho-emotional health.

We sincerely thank everyone for their presence, support and sincere participation!

Press Service of Poltava State Medical University