З метою створення умов для безперервного професійного розвитку та вдосконалення педагогічних навичок у сфері вищої медичної освіти, навчально-методичним відділом забезпечення якості освіти Полтавського державного медичного університету були організовані та проведені курси підвищення кваліфікації для науково-педагогічних працівників.
Навчання відбувалося за програмами: «Інформаційні технології у навчанні» та «Формування педагогічної майстерності у викладача вищого медичного навчального закладу: теоретичні основи та практичні аспекти. Інструменти активізації освітнього процесу в умовах змішаної форми навчання. Методики та механізми збереження психологічного здоров’я в освітньому середовищі під час війни».
Курси були спрямовані на вдосконалення педагогічної майстерності та підвищення професійної культури науково-педагогічних працівників шляхом поглиблення й розширення професійних знань, умінь і навичок, набуття досвіду роботи в умовах змішаної форми навчання, а також опанування методик підтримки психологічного здоров’я в умовах надзвичайних ситуацій, підвищення рівня цифрової компетентності, зокрема в розробці та впровадженні інтерактивних навчальних матеріалів, зміцнення методичної підготовки в контексті впровадження цифрових технологій в освітній процес.
У курсах підвищення кваліфікації взяли участь 146 науково-педагогічних працівників. Заняття проводилися у змішаному форматі з використанням платформи Zoom. По завершенню курсів науково-педагогічні працівники отримають свідоцтва про проходження курсів підвищення кваліфікації.
Для забезпечення високої якості занять залучено компетентних науково-педагогічних працівників кафедр фізики; психіатрії, наркології та медичної психології; філософії та суспільних наук Полтавського державного медичного університету.
У межах партнерства з Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г.Короленка до проведення лекцій запрошено досвідчених викладачів із кафедр: загальної педагогіки та андрагогіки; педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна; історії України; кризової психології; математичного аналізу та інформатики.
Прес-служба Полтавського державного медичного університету
Advanced training of the PSMU academic staff: current teaching methods and psychological resilience in education
To support continuous professional development and enhance pedagogical skills in higher medical education, the Educational and Methodological Department for Quality Assurance at Poltava State Medical University organized and conducted professional development courses for academic staff.
The training was conducted under the following programs: "Information Technologies in Education", "Developing Pedagogical Excellence in Higher Medical Education: Theoretical Foundations and Practical Aspects. Tools for Enhancing the Educational Process in Blended Learning. Methods and Mechanisms for Maintaining Psychological Well-being in the Educational Environment During Wartime."
These courses were designed to refine teaching mastery and elevate professional culture by deepening and expanding participants’ knowledge, skills, and competencies. They also focused on acquiring practical experience in blended learning environments, mastering techniques for supporting psychological resilience during emergencies, and improving digital competencies—particularly in developing and implementing interactive educational materials. Additionally, the courses strengthened methodological preparedness for the integration of digital technologies into the teaching process.
A total of 146 academic staff members took part in the training, which was conducted in a blended format using the Zoom platform. Upon completion, participants will receive official certificates of professional development.
To ensure high-quality instruction, experienced faculty members from the Departments of Physics; Psychiatry, Narcology and Medical Psychology; and Philosophy and Social Sciences at PSMU were involved.
Moreover, as part of a partnership with V.G. Korolenko Poltava National Pedagogical University, distinguished lecturers from the departments of General Pedagogy and Andragogy; Pedagogical Excellence and Management named after I.A. Zyazyun; Ukrainian History; Crisis Psychology; and Mathematical Analysis and Informatics were invited to deliver lectures.